- Strona główna
- »
- Podręczniki
- »
- Szkoły ponadgimnazjalne
- »
- Szkoły ponadgimnazjalne pozostałe
- »
- Branża ekonomia i rachunkowość. Marketing. Nauczanie zawodowe. Podręcznik. Część 3 - szkoła ponadgimnazjalna
Branża ekonomia i rachunkowość. Marketing. Nauczanie zawodowe. Podręcznik. Część 3 - szkoła ponadgimnazjalna
Wydawnictwo: EMPI2
Kategoria: Szkoły ponadgimnazjalne pozostałe
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR03228670
- ISBN:
- 9788362325399
- EAN:
- 9788362325399
- Numer dopuszczenia:
- 23/2011
- Liczba stron:
- 224
- Język:
- polski
- Okładka:
- miękka
- Klasa:
- Szkoła ponadgimnazjalna 1-3
Opis
Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Recenzje (0)
Średnia ocena: 0
Wczytuję komentarze...
Wybierz sortowanie
Aktualna cena:
24,30
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 48h