- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Marketing i reklama
- »
- Marketing i reklama pozostałe
- »
- Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2
Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria: Marketing i reklama pozostałe
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR07741269
- Okładka:
- Miękka
- Data Premiery:
- 2017-11-03
- Liczba stron:
- 178
- ISBN:
- 978-83-01-19669-1
- EAN:
- 9788301196691
Opis
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Recenzje (0)
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h