- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Biznes, ekonomia
- »
- Ekonomia
- »
- EKONOMIA SPORTU ZAGADNIENIA METODOLOGICZNE I WYBRANE DOŚWIADCZENIA
EKONOMIA SPORTU ZAGADNIENIA METODOLOGICZNE I WYBRANE DOŚWIADCZENIA
Wydawnictwo: PWN
Kategoria: Ekonomia
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR08282730
- Okładka:
- Miękka
- Liczba stron:
- 208
- ISBN:
- 978-83-01-20914-8
Opis
W książce Autor przedstawia genezę i rozwój ekonomii sportu (jako subdziedziny ekonomii), ujmuje zagadnienie statystycznie (na licznych przykładach z rynku sportowego), ekonomiczno-społecznie, wskazuje wymiar gospodarczy oraz metodologię tworzenia sportowego PKB. Prowadzi rozważania na temat znaczenia ryzyka w działalności sportowej.
Dzięki publikacji poznamy sytuację ekonomiczną profesjonalnych klubów piłkarskich zrzeszonych w Ekstraklasie oraz główne problemy i zagadnienia wpływające na sytuację w polskiej piłce nożnej. Dowiemy się o źródłach finansowania działalności klubów piłkarskich z Niemiec, kwestiach sponsoringu sportu w odniesieniu do współpracy klubów z partnerami biznesowymi na terenie Niemiec. Autor przytacza także liczne przykłady konkretnych inicjatyw i projektów dotyczących edukacji, kultury i ochrony środowiska naturalnego.
W publikacji uwzględniono dostępne dane, opracowania i raporty, które pozwoliły na przedstawienie obrazu ekonomicznego sportu profesjonalnego. Zebrany materiał jest efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej w obszarze nauk społecznych.
Recenzje (0)
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h
-
-13%33,25 zł
37,80 zł
-
-42%23,50 zł
39,90 zł -
-30%48,37 zł
69,00 zł