- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Biznes, ekonomia
- »
- Ekonomia
- »
- Ekwiwalencja W Międzynarodowych Badaniach Rynku
Ekwiwalencja W Międzynarodowych Badaniach Rynku
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Kategoria: Ekonomia
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR08134975
- Okładka:
- miękka
- Liczba stron:
- 202
- Format:
- ISBN:
- 9788378754336
Opis
Wrozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku", charakteryzując ichmiędzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi sięliczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowychbadań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodycznewynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg. W rozdzialeII omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania wnaukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (wtym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury nazachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nimkonieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania. W rozdzialeIV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim(jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotęmodelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego zopisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.
Recenzje (0)
Produkt dostępny
Dostępne od ręki
-
-21%24,38 zł
30,73 zł