- Strona główna
- »
- Zabawki
- »
- Gry
- »
- Gry pozostałe
- »
- GRA DZIENNIK 29 PRZEBUDZENIE
- Nr katalogowy:
- MR08299176
- Dystrybutor:
- Fox Games
- Liczba Płyt:
- 144
- Oprawa:
- Twarda
Opis
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Aktualna cena:
28,37
zł
34,99 zł
Oszczędzasz:
6,62
zł
Produkt dostępny
Dostępne od ręki
-
-76%12,16 zł
49,90 zł -
-77%21,36 zł
89,90 zł -
-56%44,44 zł
99,99 zł -
-23%28,13 zł
36,16 zł -
-40%12,08 zł
19,99 zł -
-21%7,80 zł
9,83 zł -
-77%23,33 zł
99,95 zł -
-21%40,41 zł
50,92 zł -
-27%21,58 zł
29,54 zł -
-21%28,39 zł
35,77 zł
Nie tak dobra, jak pierwszy tom, ale w porządku :)
Książka składa się z pięćdziesięciu siedmiu zagadek, do ich rozwiązania potrzebny będzie jedynie ołówek, kartka, na której możemy rozwiązywać łamigłówki na brudno (możemy w tym celu użyć pustych stron na końcu) oraz urządzenie podłączone do Internetu. Każda para stron składa się z zagadki oraz miejsca na klucz. Rozwiązanie każdej z nich wpisujemy na stronie przy niej podanej. Jeśli uda nam się dobrze wytypować odpowiedź, zostaniemy przekierowani do strony z kluczem. Wszystkie klucze trzeba zapisywać, ponieważ niektóre z nich mogą być potrzebne przy kolejnych zadaniach. Spokojnie, jeśli nie możecie wpaść na rozwiązanie, do dyspozycji są dwie podpowiedzi oraz gotowa odpowiedź, z której w ostateczności możemy skorzystać. Odradzam jednak taki zabieg. Warto pomęczyć się nawet kilka dni, ale samodzielnie wpaść na właściwy trop. Daje to większą satysfakcję.
To, co podobało mi się bardziej niż w pierwszej części, to większa ilość treści, urywki zapisków umieszczone w kilku miejscach, a także wytłumaczenie rozwiązania każdej z zagadek, po kliknięciu w nie. W tym dzienniku dysponujemy również dwoma podpowiedziami, a nie tylko jedną, jak to miało miejsce wcześniej. Oprawa graficzna zdecydowanie cieszy oko, okładka jest twarda, minimalistyczna, biała i dobrze komponuje się na półce z jej kontrastową, czarną poprzedniczką.
Zagadki są trudne, nieoczywiste. Na rozwiązanie niektórych można wpaść w kilka sekund. Inne mogą spędzać sen z powiek i zająć nam wiele czasu. Podpowiedzi zdecydowanie pomagają, ale przyznam się szczerze, że z kilkoma zadaniami miałam problem i nawet one mi nie pomogły. Mam wrażenie, że niektóre z nich zostały po prostu przekombinowane. W siedemdziesiątej siódmej zagadce jest błąd, jeśli się mylę, niech ktoś mnie poprawi.
„Dziennik 29. Przebudzenie” to doskonała forma rozrywki, zwłaszcza teraz, kiedy musimy zostać w domu i radzić sobie z ogarniającą nas nudą. To zabawa na wiele godzin. Nie trzeba znać poprzedniej części, by móc w nią grać, choć oczywiście zachęcam do zapoznania się z obiema. Jako ciekawostkę dodam, że w podobnym klimacie została wydana również „Wyprawa 1907”, historia jednak toczy się na morzu, a nie w wykopaliskach.