- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Biznes, ekonomia
- »
- Zarządzanie
- »
- Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia
Wydawnictwo: Helion
Kategoria: Zarządzanie
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR02227162
- Okładka:
- twarda
- Data Premiery:
- 2006-07-31
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 216
- Format:
- druk
Opis
Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów -- to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo istotne są tu odpowiednia wycena przejmowanego przedsiębiorstwa, obsadzanie nowych stanowisk i motywowanie pracowników dwóch firm do wspólnego działania. Aby proces integracji przyniósł odpowiednie korzyści, należy go właściwie i odpowiednio wcześnie zaplanować. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych łączeniu i przejmowaniu firm. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują zasady określania wartości przejmowanych firm, wyboru sposobu rozliczenia transakcji, doboru odpowiednich ludzi na nowe stanowiska i integrowania firm w taki sposób, aby można było wykorzystać ich najlepsze cechy. Opłacalność fuzji i przejęć Etapy przejmowania firmy Kalkulacja wartości firmy i wybór formy płatności Niwelowanie różnic pomiędzy firmami Usuwanie zbędnych stanowisk pracy Dobór personelu Korzystanie z usług "menedżerów do zadań specjalnych" Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Aktualna cena:
24,42
zł
69,00 zł
Oszczędzasz:
44,58
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 48h
Opinie klientów na temat produktu