- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Marketing i reklama
- »
- Marketing i reklama pozostałe
- »
- Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Kategoria: Marketing i reklama pozostałe
Opis
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR07470578
- Okładka:
- Miękka
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 266
- ISBN:
- 9788380880788
- EAN:
- 9788380880788
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h
Koszt dostawy tego produktu do Kiosku RUCHu to: 0 zł.
Opinie klientów na temat produktu