Peugeot 306 Obsługa i naprawa
Wydawnictwo:
AUTO
EAN: 8385243615
Okładka: Miękka
Data wydania: 2020
Język: polski
Ilość stron: 344
Wydawnictwo: AUTO
89,90 zł
63,63 zł
Oszczędzasz: 29% (25 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów Peugeot 306,
wyposażonych w:
· silnik benzynowy 1,4 dm3, o mocy 55 kW, zasilany jednopunktowym układem wtryskowym Bosch Motronic MA 3,0;
· silnik benzynowy 1,6 dm3, o mocy 66 kW, zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Bosch MP 5.1;
· silnik benzynowy 1,8 dm3, o mocy 76 kW lub 70 kW, zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Magneti Marelli 8P lub Bosch MP 5.1;
· silnik benzynowy 2,0 dm3, o mocy 90 kW (ośmiozaworowy), zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Magneti Marelli 8P;
· silnik benzynowy 2,0 dm3, o mocy 114 kW (szesnastozaworowy), zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Bosch MP 3.2;
· silnik wysokoprężny 1,9 dm3 (wolnossący), o mocy 51 kW (bez katalizatora), zasilany pompą wtryskową Lucas lub Bosch, lub o mocy 48 kW (z katalizatorem), zasilany pompą wtryskową Bosch;
· silnik wysokoprężny 1,9 dm3 (turbodoładowany), o mocy 68 kW (bez katalizatora), zasilany pompą wtryskową Bosch lub o mocy 66 kW (z katalizatorem), zasilany pompą wtryskową Bosch.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi.
wyposażonych w:
· silnik benzynowy 1,4 dm3, o mocy 55 kW, zasilany jednopunktowym układem wtryskowym Bosch Motronic MA 3,0;
· silnik benzynowy 1,6 dm3, o mocy 66 kW, zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Bosch MP 5.1;
· silnik benzynowy 1,8 dm3, o mocy 76 kW lub 70 kW, zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Magneti Marelli 8P lub Bosch MP 5.1;
· silnik benzynowy 2,0 dm3, o mocy 90 kW (ośmiozaworowy), zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Magneti Marelli 8P;
· silnik benzynowy 2,0 dm3, o mocy 114 kW (szesnastozaworowy), zasilany wielopunktowym układem wtryskowym Bosch MP 3.2;
· silnik wysokoprężny 1,9 dm3 (wolnossący), o mocy 51 kW (bez katalizatora), zasilany pompą wtryskową Lucas lub Bosch, lub o mocy 48 kW (z katalizatorem), zasilany pompą wtryskową Bosch;
· silnik wysokoprężny 1,9 dm3 (turbodoładowany), o mocy 68 kW (bez katalizatora), zasilany pompą wtryskową Bosch lub o mocy 66 kW (z katalizatorem), zasilany pompą wtryskową Bosch.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi.