Polonez Caro Obsługa i naprawa
Caro/Atu Caro Plus/Atu Plus Kombi
Wydawnictwo:
AUTO
EAN: 8385243968
Okładka: Miękka
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 456
Wydawnictwo: AUTO
71,40 zł
49,32 zł
Oszczędzasz: 31% (22 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
W książce opisano obsługę i naprawę zespołów samochodów osobowych Polonez (również wersję Kombi) wyposażonych w:
? silnik benzynowy 1.5 (1481 cm3) o mocy 60 kW (82 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C12/100;
? silnik benzynowy 1.5i (1481 cm3) o mocy 55 kW (75 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700;
? silnik benzynowy 1.6 (1598 cm3) o mocy 64 kW (87 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C16/100;
? silnik benzynowy 1.6i (1598 cm3) o mocy 57 kW (77 KM) lub 56 kW (76 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700 lub Bosch Mono-Motronic;
? silnik benzynowy 1.4MPi (1389 cm3) o mocy 76 kW (103 KM), z wtryskiem wielopunktowym opracowanym przez firmę Rover;
? silnik benzynowy 1.6 GSI (1598 cm3) o mocy 62 kW (84 KM), z wtryskiem wielopunktowym Multec XM;
? silnik wysokoprężny 1.9D (1905 cm3) o mocy 51 kW (69 KM), z rotacyjną pompą wtryskową Bosch VE R 272-2 lub VE R 425-1.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi.
? silnik benzynowy 1.5 (1481 cm3) o mocy 60 kW (82 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C12/100;
? silnik benzynowy 1.5i (1481 cm3) o mocy 55 kW (75 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700;
? silnik benzynowy 1.6 (1598 cm3) o mocy 64 kW (87 KM), z gaźnikiem dwuprzelotowym typu 34S2 C16/100;
? silnik benzynowy 1.6i (1598 cm3) o mocy 57 kW (77 KM) lub 56 kW (76 KM), z wtryskiem jednopunktowym Multec TBI 700 lub Bosch Mono-Motronic;
? silnik benzynowy 1.4MPi (1389 cm3) o mocy 76 kW (103 KM), z wtryskiem wielopunktowym opracowanym przez firmę Rover;
? silnik benzynowy 1.6 GSI (1598 cm3) o mocy 62 kW (84 KM), z wtryskiem wielopunktowym Multec XM;
? silnik wysokoprężny 1.9D (1905 cm3) o mocy 51 kW (69 KM), z rotacyjną pompą wtryskową Bosch VE R 272-2 lub VE R 425-1.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi.