Agencje ratingowe i ratingi kredytowe
Agencje ratingowe i ratingi kredytowe

Agencje ratingowe i ratingi kredytowe

problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku
EAN: 9788381025317
Okładka: Miękka
Data wydania: 2021
Język: polski
Ilość stron: 220
Wydawnictwo: CeDeWu
48.95
PLN
60,00 zł
48,95 zł
Oszczędzasz: 18% (11 zł)
Wyślemy w 36h
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł

Opis produktu

Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.

Wśród zaprezentowanych zagadnień:
• geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych;
• spektrum oferowanych usług i produktów;
• struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany;
• regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych;
• metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych;
• polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.

Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki".

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.