71,59 zł
55,99 zł
Oszczędzasz: 21% (15 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty. Nauczysz się, w jaki sposób:
- Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
- Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
- Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
- Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
- Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
- Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
- Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.
Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?