- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Biznes, ekonomia
- »
- Ekonomia
- »
- Mikroekonomia dla bystrzaków
Najważniejsze koncepcje mikroekonomii
Mikroekonomia nie jest nauką dla osób o słabym sercu. Ale nie martw się! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji. Wyjaśniamy w niej trudniejsze pojęcia i omawiamy mnóstwo przykładów z życia, by pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak osoby takie jak Ty oraz zarządzający firmami wykorzystują mikroekonomię do analizy rynków od A do Z — nawet jeśli nie zdają sobie z tego sprawy.
W książce:
Małe podmioty tworzą wielkie rynki
Konsument to także Ty
Firmy to centra decyzyjne
Dobro społeczeństwa to także wartość
Warto myśleć strategicznie
Dr Lynne Pepall jest wykładowcą ekonomii w Tuft University. Od 1987 roku naucza mikroekonomii na studiach magisterskich i podyplomowych.
Peter Antonioni jest starszym wykładowcą na wydziale nauk o zarządzaniu i innowacji w University College w Londynie i współautorem drugiego wydania Ekonomii dla bystrzaków.
Dr Manzur Rashid pracuje w New College of the Humanities, gdzie wykłada mikro- i makroekonomię.
Czytaj dalej
Mikroekonomia nie jest nauką dla osób o słabym sercu. Ale nie martw się! Ta książka pomoże Ci przebrnąć przez wszystkie jej tajemnice bez najmniejszych komplikacji. Wyjaśniamy w niej trudniejsze pojęcia i omawiamy mnóstwo przykładów z życia, by pomóc Ci lepiej zrozumieć, jak osoby takie jak Ty oraz zarządzający firmami wykorzystują mikroekonomię do analizy rynków od A do Z — nawet jeśli nie zdają sobie z tego sprawy.
W książce:
Małe podmioty tworzą wielkie rynki
Konsument to także Ty
Firmy to centra decyzyjne
Dobro społeczeństwa to także wartość
Warto myśleć strategicznie
Dr Lynne Pepall jest wykładowcą ekonomii w Tuft University. Od 1987 roku naucza mikroekonomii na studiach magisterskich i podyplomowych.
Peter Antonioni jest starszym wykładowcą na wydziale nauk o zarządzaniu i innowacji w University College w Londynie i współautorem drugiego wydania Ekonomii dla bystrzaków.
Dr Manzur Rashid pracuje w New College of the Humanities, gdzie wykłada mikro- i makroekonomię.
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR07759013
- Okładka:
- Miękka
- Data Premiery:
- 2017-11-15
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 352
- ISBN:
- 9788328333857
- EAN:
- 9788328333857
Aktualna cena:
27,89
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h
Koszt dostawy tego produktu do Kiosku RUCHu to: 0 zł.
Opinie klientów na temat produktu