- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Psychologia
- »
- MISTRZ SPRZEDAŻY WYD. 4
- Nr katalogowy:
- MR08276682
- Okładka:
- Miękka
- Liczba stron:
- 376
- ISBN:
- 978-83-283-6039-6
Opis
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.I tego właśnie uczy ta książka.
Recenzje (0)
Średnia ocena: 0
Wczytuję komentarze...
Wybierz sortowanie
Aktualna cena:
31,66
zł
54,90 zł
Oszczędzasz:
23,24
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h
-
-
-39%85,69 zł
139,00 zł -
-35%25,53 zł
39,00 zł -
-19%112,75 zł
139,00 zł