- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Filozofia i etyka
- »
- Filozofia i etyka pozostałe
- »
- Myślenie krytyczne jako cel kształcenia
Autorka przedstawia amerykańskie i kanadyjskie dokonania w dziedzinie kształcenia umiejętności myślenia krytycznego, wypracowania jego definicji oraz tworzenia odpowiednich programów i metod nauczania. W Polsce myślenie krytyczne jest utożsamiane z niektórymi kompetencjami logicznymi lub kulturą logiczną, ale bez wyraźnej konceptualizacji i bezpośredniego odniesienia do dydaktyki, szczególnie na niższych szczeblach kształcenia. Pojawia się więc luka w systemie pojęciowym oraz w wiedzy dydaktycznej. Książka Ewy Wasilewskiej-Kamińskiej doskonale ten brak uzupełnia.
Autorka stara się odpowiedzieć na pytania:
Czym jest myślenie krytyczne?
Jaki to rodzaj wiedzy, kompetencji lub procesów poznawczych?
W jaki sposób (jeśli w ogóle) można go nauczać?
dając czytelnikom (pedagogom, nauczycielom, wychowawcom i rodzicom) możliwość zapoznania się z dotychczasowymi osiągnięciami w tym zakresie, opisanymi w obszernej literaturze anglojęzycznej, w nikłym stopniu zaś znanymi w naszym kraju.
Czytaj dalej
Autorka stara się odpowiedzieć na pytania:
Czym jest myślenie krytyczne?
Jaki to rodzaj wiedzy, kompetencji lub procesów poznawczych?
W jaki sposób (jeśli w ogóle) można go nauczać?
dając czytelnikom (pedagogom, nauczycielom, wychowawcom i rodzicom) możliwość zapoznania się z dotychczasowymi osiągnięciami w tym zakresie, opisanymi w obszernej literaturze anglojęzycznej, w nikłym stopniu zaś znanymi w naszym kraju.
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR07496057
- Okładka:
- Miękka
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 242
- ISBN:
- 9788323525554
- EAN:
- 9788323525554
Aktualna cena:
31,99
zł
35,00 zł
Oszczędzasz:
3,01
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h
Koszt dostawy tego produktu do Kiosku RUCHu to: 0 zł.
Opinie klientów na temat produktu