Media w Polsce. Pierwsza władza IV RP?
Wydawnictwo:
WAIP - Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
EAN: 9788360807385
Okładka: Kartonowa Foliowana
Data wydania: 2007
Język: polski
Ilość stron: 444
Wydawnictwo: WAIP - Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
37,00 zł
35,15 zł
Oszczędzasz: 5% (2 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów publicznych i komercyjnych w Polsce.
Media w dzisiejszym świecie stały się potęgą. Niegdyś nazywane czwartą władzą, powoli stają się pierwszą. Mogą nie tylko informować o wydarzeniach, ale wydarzenia te kreować.
Publikacja ukazała się w serii "Edukacja medialna".
"Tytuł niniejszej publikacji Media w Polsce. Pierwsza władza IV RP? powoli staje się uzasadniony, gdyż zarówno politycy, jak i sami ludzie mediów, chętnie przypisują mediom rangę pierwszej władzy. Czy jest to jedynie figura stylistyczna czy trwała wartość - odpowiedzi niechaj poszukują sami Czytelnicy, którym przedstawiamy zbiór tekstów wytrawnych medioznawców, politologów, socjologów i kulturoznawców, którzy polem swoich badań uczynili media".
z Wprowadzenia
prof. dr hab. Marek Sokołowski, Katedra Socjologii, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
Media w dzisiejszym świecie stały się potęgą. Niegdyś nazywane czwartą władzą, powoli stają się pierwszą. Mogą nie tylko informować o wydarzeniach, ale wydarzenia te kreować.
Publikacja ukazała się w serii "Edukacja medialna".
"Tytuł niniejszej publikacji Media w Polsce. Pierwsza władza IV RP? powoli staje się uzasadniony, gdyż zarówno politycy, jak i sami ludzie mediów, chętnie przypisują mediom rangę pierwszej władzy. Czy jest to jedynie figura stylistyczna czy trwała wartość - odpowiedzi niechaj poszukują sami Czytelnicy, którym przedstawiamy zbiór tekstów wytrawnych medioznawców, politologów, socjologów i kulturoznawców, którzy polem swoich badań uczynili media".
z Wprowadzenia
prof. dr hab. Marek Sokołowski, Katedra Socjologii, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski