Informacja
Wszystkie kategorie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Marketing automation. towards artificial intelligence and hyperpersonalization

Kod produktu: 9788301222222
5891 zł 69,00 zł -15%
Produkt niedostępny

Dostawy od 9,99 zł

opis

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology.

This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today’s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
9788301222222
Okładka
Miękka
Data wydania
2022
Ilość stron
192
Marka
Wydawnictwo Naukowe PWN
dodano do koszyka
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved