Nakłanianie subdyrektywne
Propozycja, prośba i rada w realizacjach młodzieży gimnazjalnej
Wydawnictwo:
UMCS – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
EAN: 9788322727096
Okładka: Miękka
Data wydania: 2016
Język: polski
Ilość stron: 295
Wydawnictwo: UMCS – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
37,80 zł
28,58 zł
Oszczędzasz: 23% (8 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Rozprawa mieści się w obszarze pragmalingwistycznych badań nad użyciem wypowiedzi językowych, wyposażonych w szczególny sens komunikacyjny. Sensem tym jest pośrednie nakłanianie odbiorcy do podjęcia określonych działań lub do dokonania zmian w zakresie wyznawanych poglądów i/lub repektowanych wartości. Potencjalny krąg odbiorców publikacji jest stosunkowo szeroki i obejmuje przede wszystkim językoznawców, zwłaszcza zainteresowanych pragmalingwistycznym kontekstem języka i wypowiedzi językowych. Ponadto powinna zainteresować dydaktyków języka ojczystego w szkole, badaczy obyczajowości, socjologów i socjolingiwstów analizujących pokoleniowe i środowiskowe zróżnicowanie języka (zwłaszcza w postaci tzw. gwary uczniowskiej), wreszcie pedagogów i psycholingwistów zwracających się w swoich badaniach ku roli języka w rozwoju osobowości.