Nakłanianie subdyrektywne
Nakłanianie subdyrektywne

Nakłanianie subdyrektywne

Propozycja, prośba i rada w realizacjach młodzieży gimnazjalnej
EAN: 9788322727096
Okładka: Miękka
Data wydania: 2016
Język: polski
Ilość stron: 295
Wydawnictwo: UMCS – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
28.58
PLN
37,80 zł
28,58 zł
Oszczędzasz: 23% (8 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Rozprawa mieści się w obszarze pragmalingwistycznych badań nad użyciem wypowiedzi językowych, wyposażonych w szczególny sens komunikacyjny. Sensem tym jest pośrednie nakłanianie odbiorcy do podjęcia określonych działań lub do dokonania zmian w zakresie wyznawanych poglądów i/lub repektowanych wartości. Potencjalny krąg odbiorców publikacji jest stosunkowo szeroki i obejmuje przede wszystkim językoznawców, zwłaszcza zainteresowanych pragmalingwistycznym kontekstem języka i wypowiedzi językowych. Ponadto powinna zainteresować dydaktyków języka ojczystego w szkole, badaczy obyczajowości, socjologów i socjolingiwstów analizujących pokoleniowe i środowiskowe zróżnicowanie języka (zwłaszcza w postaci tzw. gwary uczniowskiej), wreszcie pedagogów i psycholingwistów zwracających się w swoich badaniach ku roli języka w rozwoju osobowości.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.