Marketing w szkolnictwie
Marketing w szkolnictwie

Marketing w szkolnictwie

Autor: Hall Hanna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
EAN: 8374167564
Okładka: Miękka
Data wydania: 2007
Język: polski
Ilość stron: 236
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
37.05
PLN
39,00 zł
37,05 zł
Oszczędzasz: 5% (2 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenia w tym zakresie polskich i zagranicznych szkót wszystkich szczebli (także wyższych uczelni) oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i rozwiązań w placówkach edukacyjnych.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.