Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych
Wydawnictwo:
UMCS – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
EAN: 8322720033
Okładka: Miękka
Data wydania: 2017
Język: polski
Ilość stron: 190
Wydawnictwo: UMCS – Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
6,30 zł
4,63 zł
Oszczędzasz: 23% (1 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zwane dysleksją, objawiają się nie tylko niepowodzeniami szkolnymi, które u dzieci dyslektycznych są konsekwencją niezdolności do przyswojenia umiejętności poprawnego
czytania i pisania - pomimo normalnego poziomu inteligencji i odpowiednich warunków do nauki - lecz także niemożnością efektywnego nauczenia się jakiegoś zawodu w przypadku dyslektyków dorosłych. Zaprezentowana w książce problematyka badawcza dotyczy wybranych sfer funkcjonowania psychospołecznego uczniów dyslektycznych kończących VII klasę szkoły podstawowej. Zanalizowano
samoocenę tych uczniów, ich zachowanie oraz status socjometryczny.
czytania i pisania - pomimo normalnego poziomu inteligencji i odpowiednich warunków do nauki - lecz także niemożnością efektywnego nauczenia się jakiegoś zawodu w przypadku dyslektyków dorosłych. Zaprezentowana w książce problematyka badawcza dotyczy wybranych sfer funkcjonowania psychospołecznego uczniów dyslektycznych kończących VII klasę szkoły podstawowej. Zanalizowano
samoocenę tych uczniów, ich zachowanie oraz status socjometryczny.