Strategiczna polityka handlu międzynarodowego
Wydawnictwo:
PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
EAN: 8320815673
Okładka: Miękka
Data wydania: 2005
Język: polski
Ilość stron: 252
Wydawnictwo: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
58,00 zł
38,65 zł
Oszczędzasz: 33% (19 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję szeroko opisywaną w światowej literaturze ekonomicznej już od początku lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia strategicznej polityki handlu międzynarodowego, która pojawiła się jako reakcja na zachodzące w gospodarce światowej przeobrażenia przejawiające się między innymi w rozwoju rynków niedoskonałych, rosnącej roli korporacji multinarodowych, możliwości osiągania korzyści ze skali wytwarzania czy też we wzroście znaczenia branż zaawansowanych technologicznie. Ta ewolucja gospodarki światowej wytworzyła potrzebę poznania strategicznych zachowań przedsiębiorstw, a w ich kontekście także odpowiedzi na pytanie, jaka jest rola rządów państw w procesie stosowania interwencyjnych narzędzi polityki handlowej. Zagadnienia poruszane w książce nie tylko są aktualne, ale mają też podstawowe znaczenie w dyskusji na temat realizowanej obecnie i przyszłości polityki handlu międzynarodowego oraz wiążącej się z tym konieczności wypracowania strategii umożliwiającej odniesienie sukcesu na światowych rynkach.