Informacja
Wszystkie kategorie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Władza, wpływ i perswazja

Kod produktu: 9788377460429
Marka: MT Biznes
2495 zł 29,90 zł -14%
Produkt niedostępny

Dostawy od 14,99 zł

Najnisza cena z 30 dni: 24.95 zł

opis

Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o:- sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów,- rozwijaniu wpływów w organizacji,- strategiach przekonywania różnych słuchaczy,- strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.Ponadto czytelnicy mogą skorzystać z bezpłatnych interaktywnych narzędzi na stronie internetowej Harvard Business Essentials: www.elearning.hbsp.org/businesstools.Konsultant przedmiotu: Dr Kathleen K. ReardonDr Kathleen K. Reardon jest profesorem zarządzania i organizacji w Marshall School of Business na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Jest czołowym autorytetem w dziedzinie perswazji, negocjacji oraz strategii. Jest autorką siedmiu książek i licznych artykułów opublikowanych w najważniejszych informatorach i biznesowych czasopismach, między innymi w ?Harvard Business Review?.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
9788377460429
Okładka
oprawa broszurowa
Data wydania
2011
Język
polski
Ilość stron
202
Marka
MT Biznes
dodano do koszyka

Inne tego autora

Zobacz więcej
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved