Informacja
Wszystkie kategorie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Atrybucja winy: o roli stereotypów i odniesienia zdarzenia do Ja

Kod produktu: 9788323502982
2467 zł 26,25 zł -5%
Produkt niedostępny

Dostawy od 9,99 zł

opis

Monografia z dziedziny psychologii społecznej dotycząca mechanizmów przypisywania winy oraz zagadnień związanych z myśleniem stereotypowym. Część pierwsza prezentuje podstawowe teorie pomocne w atrybucji winy, często nieobecne w języku polskim, druga ? wyniki własnych badań autorki. Cenna lektura nie tylko dla psychologów i studentów psychologii, ale również socjologów, pedagogów, politologów i dziennikarzy.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
9788323502982
Okładka
Miękka
Data wydania
2007
Język
polski
Ilość stron
144
Marka
UW – Uniwersytet Warszawski
dodano do koszyka
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved