Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy
Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy

Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy

Tytuł oryginalny: MEDIA STUDIES
EAN: 8323321604
Okładka: Miękka
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 276
Wydawnictwo: UJ - Uniwersytet Jagielloński
30.40
PLN
36,75 zł
30,40 zł
Oszczędzasz: 16% (6 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych ?narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.