Medioznawstwo Teksty, instytucje i odbiorcy
Tytuł oryginalny:
MEDIA STUDIES
Wydawnictwo:
UJ - Uniwersytet Jagielloński
EAN: 8323321604
Okładka: Miękka
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 276
Wydawnictwo: UJ - Uniwersytet Jagielloński
36,75 zł
30,40 zł
Oszczędzasz: 16% (6 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Autorzy dostarczajq czytelnikom wielu różnorodnych ?narzędzi" z zakresu analizy tekstu, przydatnych w odczytywaniu rozmaitych tekstów medialnych. Poddają badaniu organizacje produkujące takie teksty i, prezentując wybrane debaty dotyczące instytucji medialnych, zaznajamiają z najważniejszymi teoriami krytycznymi pozwalającymi zrozumieć przemysły medialne. Dokonują także przeglądu głównych koncepcji odbiorców medialnych i dyskusji na temat mediów oraz ich konsumpcji.