Informacja
Wszystkie kategorie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Marketing polityczny w teorii i praktyce

Kod produktu: 9788322921791
2270 zł 24,15 zł -5%
Produkt niedostępny

Dostawy od 9,99 zł

opis

Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru "marketingowej" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public relations, promocję i reklamę polityczną, metody i diagnostyki rynku politycznego, role wyborców, strategie partii politycznych oraz lobbing. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące projektowania reklamowych kampanii politycznych i planowania strategicznego w polityce.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
9788322921791
Okładka
Miękka
Data wydania
2002
Język
polski
Ilość stron
224
Marka
WUW – Uniwersytet Wrocławski
dodano do koszyka
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved