

Wpływ społeczny w organizacji
Wydawnictwo:
PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
EAN: 8320815886
Okładka: Miękka
Data wydania: 2013
Język: polski
Ilość stron: 222
Wydawnictwo: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
54,90 zł
41,92 zł
Oszczędzasz: 22% (12 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.