Metodyka wprowadzania oprogramowania na rynek
Tytuł oryginalny:
SOFTWARE RELEASE METHODOLOGY
Wydawnictwo:
WNT – Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
EAN: 8320426316
Okładka: Twarda
Data wydania: 2002
Język: polski
Ilość stron: 248
Wydawnictwo: WNT – Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
63,00 zł
55,94 zł
Oszczędzasz: 11% (7 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Oto książka, z której Czytelnik dowie się, jak poprawić jakość oprogramowania, jak zmniejszyć koszty jego wytwarzania i jak szybko dotrzeć z nim do klienta. Autor wyjaśnia, na czym polega istota procesu tworzenia produktu programowego. Przedstawia metodykę wprowadzania produktu na rynek, obejmującą kontrolę kodu źródłowego, kompilację, wyszukiwanie błędów, integrację kodu, klasyfikację i numerację wersji, dystrybucję oprogramowania, usługi wspomagające proces wprowadzania produktu na rynek i zarządzanie procesem przygotowania oprogramowania do rozpowszechniania.