- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Nauka języków
- »
- Niemiecki
- »
- Niemiecki w biznesie
- Nr katalogowy:
- MR07472681
- Okładka:
- Miękka
- Język:
- polski
- Język:
- niemiecki
- Liczba stron:
- 180
- ISBN:
- 9788363685027
- EAN:
- 9788363685027
Opis
„NIEMIECKI W BIZNESIE. Niezbędnik językowy dla pracowników i właścicieli firm” autorstwa Ewy Marii Rostek to pozycja ułatwiająca pracę wszystkim, którzy w życiu zawodowym kontaktują się codziennie lub sporadycznie ze swoimi niemieckojęzycznymi kontrahentami.
Niezbędnik zawiera:
-unikalny zestaw 2200 niemieckich zdań tłumaczonych na język polski - potrzebnych do komunikacji telefonicznej, korespondencji i bezpośredniej konwersacji z klientami.
-zdania potrzebne w negocjacjach i wielu innych sytuacjach biznesowych (narady, konferencje, współpraca nad projektami, realizacja wspólnych zamierzeń, itp.).
Książka przeznaczona dla osób chcących poszerzyć znajomość języka o specyficzne słownictwo związane z biznesem:
-obecnych i przyszłych pracowników sekretariatów i działów obsługi klienta przedsiębiorstw współpracujących z firmami zagranicznymi,
właścicieli firm, kontaktujących się osobiście ze swoimi zagranicznymi kontrahentami,
-studentów różnych kierunków, zamierzających pracować w działach sprzedaży dużych firm lub rozpocząć własną działalność gospodarczą,
studentów szkół i kursów kształcących pracowników biur i sekretariatów.
Książka stanowi doskonałą pomoc w przygotowaniu się do rozmów o firmie, działalności biznesowej oraz o wielu innych problemach wynikających ze współpracy z niemieckojęzycznymi klientami.
Niezbędnik zawiera:
-unikalny zestaw 2200 niemieckich zdań tłumaczonych na język polski - potrzebnych do komunikacji telefonicznej, korespondencji i bezpośredniej konwersacji z klientami.
-zdania potrzebne w negocjacjach i wielu innych sytuacjach biznesowych (narady, konferencje, współpraca nad projektami, realizacja wspólnych zamierzeń, itp.).
Książka przeznaczona dla osób chcących poszerzyć znajomość języka o specyficzne słownictwo związane z biznesem:
-obecnych i przyszłych pracowników sekretariatów i działów obsługi klienta przedsiębiorstw współpracujących z firmami zagranicznymi,
właścicieli firm, kontaktujących się osobiście ze swoimi zagranicznymi kontrahentami,
-studentów różnych kierunków, zamierzających pracować w działach sprzedaży dużych firm lub rozpocząć własną działalność gospodarczą,
studentów szkół i kursów kształcących pracowników biur i sekretariatów.
Książka stanowi doskonałą pomoc w przygotowaniu się do rozmów o firmie, działalności biznesowej oraz o wielu innych problemach wynikających ze współpracy z niemieckojęzycznymi klientami.
Aktualna cena:
26,76
zł
39,00 zł
Oszczędzasz:
12,24
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 48h
Opinie klientów na temat produktu