- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Pedagogika
- »
- Od TQM do żandarma czyli pod prąd
Nauczanie w XXI w., jak nigdy dotąd, wymaga podejmowania decyzji w toku dyskusji pomiędzy nauczycielem i uczniem oraz pomiędzy władzami i nauczycielem.
W systemie rządzonym przez „żandarma” trudno oczekiwać, by powstała przestrzeń do dyskusji i ustalony został język dialogu. Koncepcja TQM stwarza jedynie ramy, w których nauczyciele, uczniowie oraz władze zyskują poczucie sprawstwa. Dzięki temu możliwa jest dyskusja.
Ta książka powstała po to, by móc zwrócić z drogi ku „żandarmowi”, którą podążamy.
By wiedzieć, jakich problemów nie badać i jakich narzędzi nie stosować, choćby polecały je zacne instytucje.
Dr Marek Piotrowski od 17 lat prowadzi zajęcia z zakresu dydaktyki przyrody i matematyki w Kolegium Nauczycielskim w Warszawie oraz dydaktyki przyrody i i technologii informatycznej na studiach podyplomowych Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kieruje badaniami edukacyjnymi w kilku gminach w Polsce.
Jest współautorem ośmiu podręczników internetowych dla gimnazjalnych nauczycieli biologii, chemii, fizyki i matematyki z zakresu nauczania technik eksperymentalnych, gier edukacyjnych, wzajemnego nauczania oraz uczniowskich projektów edukacyjnych.
Czytaj dalej
W systemie rządzonym przez „żandarma” trudno oczekiwać, by powstała przestrzeń do dyskusji i ustalony został język dialogu. Koncepcja TQM stwarza jedynie ramy, w których nauczyciele, uczniowie oraz władze zyskują poczucie sprawstwa. Dzięki temu możliwa jest dyskusja.
Ta książka powstała po to, by móc zwrócić z drogi ku „żandarmowi”, którą podążamy.
By wiedzieć, jakich problemów nie badać i jakich narzędzi nie stosować, choćby polecały je zacne instytucje.
Dr Marek Piotrowski od 17 lat prowadzi zajęcia z zakresu dydaktyki przyrody i matematyki w Kolegium Nauczycielskim w Warszawie oraz dydaktyki przyrody i i technologii informatycznej na studiach podyplomowych Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Kieruje badaniami edukacyjnymi w kilku gminach w Polsce.
Jest współautorem ośmiu podręczników internetowych dla gimnazjalnych nauczycieli biologii, chemii, fizyki i matematyki z zakresu nauczania technik eksperymentalnych, gier edukacyjnych, wzajemnego nauczania oraz uczniowskich projektów edukacyjnych.
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR06930859
- Okładka:
- miękka
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788364109119
Aktualna cena:
19,59
zł
25,00 zł
Oszczędzasz:
5,41
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h
Opinie klientów na temat produktu