Pośrednictwo kredytowe w Polsce
podręcznik dla praktyków
Wydawnictwo:
CeDeWu
EAN: 8360089439
Okładka: Miękka
Data wydania: 2010
Język: polski
Ilość stron: 164
Wydawnictwo: CeDeWu
59,00 zł
45,05 zł
Oszczędzasz: 24% (14 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Małe firmy pośrednictwa kredytowego nie zawsze dysponują wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym im efektywne funkcjonowanie na rynku. Mając to na uwadze Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce wystąpiła z inicjatywą przygotowania podręcznika dla pośredników kredytowych.
Podręcznik składa się z trzech części. Pierwsza część poświęcona jest funkcjonowaniu rynku kredytów detalicznych w Polsce. Omówiono w niej motywy i konsekwencje zadłużania się gospodarstw domowych w Polsce, istotę rynku kredytowego, podstawy prawne udzielania kredytów konsumpcyjnych, procedury kredytowe oraz monitoring i windykację należności bankowych z tytułu udzielonych kredytów.
Druga część podręcznika poświęcona jest rynkowi pośrednictwa kredytowego w Polsce i funkcjonowaniu firm pośrednictwa kredytowego. Przedstawiono w niej modele współpracy pośredników kredytowych z bankami, zagadnienia dotyczące zarządzania firmą pośrednictwa kredytowego oraz metody i techniki skutecznej sprzedaży produktów kredytowych.
Trzecia część traktuje o etyce w biznesie i jej wpływie na sposób funkcjonowania nowoczesnej firmy pośrednictwa kredytowego na rynku.
Podręcznik składa się z trzech części. Pierwsza część poświęcona jest funkcjonowaniu rynku kredytów detalicznych w Polsce. Omówiono w niej motywy i konsekwencje zadłużania się gospodarstw domowych w Polsce, istotę rynku kredytowego, podstawy prawne udzielania kredytów konsumpcyjnych, procedury kredytowe oraz monitoring i windykację należności bankowych z tytułu udzielonych kredytów.
Druga część podręcznika poświęcona jest rynkowi pośrednictwa kredytowego w Polsce i funkcjonowaniu firm pośrednictwa kredytowego. Przedstawiono w niej modele współpracy pośredników kredytowych z bankami, zagadnienia dotyczące zarządzania firmą pośrednictwa kredytowego oraz metody i techniki skutecznej sprzedaży produktów kredytowych.
Trzecia część traktuje o etyce w biznesie i jej wpływie na sposób funkcjonowania nowoczesnej firmy pośrednictwa kredytowego na rynku.