Informacja
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Nowy marketing w internecie

Kod produktu: 9788372518163
3445 zł 40,00 zł -14%
Produkt niedostępny

Dostawy od 9,99 zł

opis

Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze. Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci. Autor stara się również przewidzieć, jak będzie wyglądała przyszłość marketingu w internecie, tłumacząc rosnące znaczenie tego medium w każdym społeczeństwie. ?Nowy marketing w internecie? to w końcu jedna z pierwszych książek, na której treść będziesz miał istotny wpływ. Jeżeli książka Cię zaciekawiła, masz uwagi krytyczne, chcesz dowiedzieć się więcej lub zgłosić propozycję tematu, który powinien znaleźć się w następnym wydaniu, wejdź na https://kaznowski.blox.pl i zostaw swój komentarz lub opinię.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
9788372518163
Okładka
Miękka
Data wydania
2007
Język
polski
Ilość stron
176
Marka
DIFIN Spółka Akcyjna
dodano do koszyka

Polecamy także

Zobacz więcej
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved