Informacja
Wszystkie kategorie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Public relations w czasach mp3 i internetu

Kod produktu: 9788360583210
Marka: WSIiZ
4097 zł 46,00 zł -11%
Produkt niedostępny

Dostawy od 9,99 zł

opis

Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje, których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR co-rocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich badań, analizy i oceny. W ten sposób staramy się powiększać dorobek, z którego następnie mogą korzystać adepci polskie-go PR. Niniejszy tom zawiera prezentację głównie tradycyjnych narzędzi PR w kontekście poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jesteśmy jako branża, i w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
9788360583210
Okładka
Miękka
Data wydania
2008
Język
polski
Ilość stron
294
Marka
WSIiZ
dodano do koszyka

Polecamy także

Zobacz więcej
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved