Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję
Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję

Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję

Tytuł oryginalny: HOW GOOGLE AND ITS RIVALS REWROTE THE RULES OF BUSINESS AND TRANSFORMED OUR CULTURE
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301148263
Okładka: Twarda
Data wydania: 2007
Język: polski
Ilość stron: 236
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
26.92
PLN
34,90 zł
26,92 zł
Oszczędzasz: 21% (7 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Google zarówno jako spotka, jak i filozofia, zmieniło Internet i caly kosmos wiedzy. John Battelle nie tylko napisał błyskotliwą książkę biznesową, ale na kanwie niesamowitej sagi o Google zbadal fenomen wyszukiwania. Książkę powinni przeczytać wszyscy użytkownicy wyszukiwarek.
Walter Isaacson,
dyrektor generalny Aspen Institute, były redaktor Time
oraz byty dyrektor generalny CNN

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.