Informacja
Wszystkie kategorie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Pomiar rentowności inwestycji marketingowych

Kod produktu: 8389355485
6495 zł 71,00 zł -9%
Produkt niedostępny

Dostawy od 14,99 zł

Najnisza cena z 30 dni: 64.95 zł

opis

Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
8389355485
Okładka
Miękka ze skrzydełkami
Data wydania
2004
Język
polski
Ilość stron
268
Marka
Wolters Kluwer Polska
dodano do koszyka

Polecamy także

Zobacz więcej
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved