Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe
Wydawnictwo:
PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
EAN: 8320814308
Okładka: Miękka
Data wydania: 2003
Język: polski
Ilość stron: 370
Wydawnictwo: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
30,00 zł
28,20 zł
Oszczędzasz: 6% (2 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań marketingowych. Podstawowym warunkiem sukcesu jest kształtowanie jak najlepszych relacji przedsiębiorstwa z klientem. Przedstawiono czynniki i instrumenty wpływające na te relacje.