82,95 zł
78,80 zł
Oszczędzasz: 4% (3 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Strategiczne zarządzanie kosztami jest stosunkowo nową dziedziną rachunkowości zarządczej. Ponieważ jednak przedsiębiorstwa przykładają coraz większą wagę do kwestii strategii, zainteresowanie tq problematyką jest coraz większe.
W niniejszej książce przedstawiono różne koncepcje i instrumenty zarządzania kosztami zorientowane na strategię przedsiębiorstw. Omówiono w niej takie zagadnienia, jak:
- istota i kalkulacja rachunku kosztów docelowych oraz rachunku kosztów cyklu życia produktu i technologii,
- analiza kosztów łańcucha wartości,
- zarządzanie kosztami w łańcuchu dostaw i kosztami projektów,
- analiza pozycji strategicznej przedsiębiorstwa,
- benchmarking w zarządzaniu kosztami,
- określanie długookresowych prawidłowości w kształtowaniu się kosztów.