Marketing na rynku środków produkcji
Wydawnictwo:
PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
EAN: 8320814561
Okładka: Miękka
Data wydania: 2003
Język: polski
Ilość stron: 239
Wydawnictwo: PWE - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
30,00 zł
25,05 zł
Oszczędzasz: 17% (5 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.