- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Nauka i technika
- »
- Technika OLD
- »
- Transport i logistyka
- »
- Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów
Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów
Wydawnictwo: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Kategoria: Transport i logistyka
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR08108305
- Okładka:
- Miękka
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 368
- ISBN:
Opis
Pierwsza z dwóch części podręcznika napisanego zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach z 2017 roku, przeznaczonego do kształcenia w zawodzie technik spedytor. Opisano w nim zagadnienia związane z rodzajami transportu, zadaniami transportowymi dla spedytora, usługami transportowymi, przepisami prawnymi dotyczącymi realizacji usług transportowych, rodzajami ładunków transportowych oraz jednostkami transportowymi. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono testy kontrolne, umożliwiające uczniowi samoocenę stopnia opanowania materiału.
Książka jest przeznaczona dla uczniów kształcących się w zawodzie technika spedytora oraz uczestników kursów zawodowych w zakresie kwalifikacji AU.31. Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów.
Nr ewidencyjny w wykazie podręczników MEN: 1.43.30/2018
Książka jest przeznaczona dla uczniów kształcących się w zawodzie technika spedytora oraz uczestników kursów zawodowych w zakresie kwalifikacji AU.31. Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów.
Nr ewidencyjny w wykazie podręczników MEN: 1.43.30/2018
Recenzje (0)
Średnia ocena: 0
Wczytuję komentarze...
Wybierz sortowanie
Aktualna cena:
40,00
zł
53,00 zł
Oszczędzasz:
13,00
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 48h