- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Literatura
- »
- Podatki w branży FMCG i e-commerce
- Nr katalogowy:
- MR08373218
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 152
- ISBN:
Opis
Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby przedsiębiorców wątpliwości dotyczących zasad opodatkowania w sektorze FMCG. W książce przedstawiono m.in. kwestie dotyczące: - opodatkowania handlu FMCG na gruncie VAT, - opodatkowania handlu e-commerce, - opodatkowania akcji promocyjnych, - obciążeń fiskalnych w branży FMCG. Autorzy analizują, m.in. zmiany wynikające z wprowadzenia: - opłaty cukrowej, - opłaty od napojów alkoholowych o pojemności nieprzekraczającej 300 ml – tzw. małpek, - nowej matrycy stawek VAT, - wiążących informacji stawkowych (WIS), - kas rejestrujących on-line, - e-paragonów. W opracowaniu zawarto również omówienie praktycznych problemów z ich właściwym przyporządkowaniem na przykładzie case study, z uwzględnieniem rozstrzygnięć Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i polskich sądów administracyjnych.
Recenzje (0)
Średnia ocena: 0
Wczytuję komentarze...
Wybierz sortowanie
Aktualna cena:
75,71
zł
90,09 zł
Oszczędzasz:
14,38
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 3 dni
-
-38%59,65 zł
95,00 zł -
-
-43%24,55 zł
42,90 zł -
-16%52,76 zł
62,79 zł -
-36%64,64 zł
99,99 zł -
-16%40,16 zł
47,80 zł -
-36%25,85 zł
39,99 zł -
-39%24,51 zł
39,90 zł -
-35%29,33 zł
44,99 zł