Tajniki marketingu
Przewodnik po marketingu dla studentów MBA
Tytuł oryginalny:
MASTERING MARKETING
Wydawnictwo:
K.E. LIBER
EAN: 8388170333
Okładka: Miękka
Data wydania: 2001
Język: polski
Ilość stron: 462
Wydawnictwo: K.E. LIBER
96,73 zł
Oszczędzasz: 5% (5 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media.