Informacja
Wszystkie kategorie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie
Zobacz wszystkie

Zarządzanie marką w segmencie B2B

Kod produktu: 9788301152383
5795 zł 69,90 zł -16%
Produkt niedostępny

Dostawy od 14,99 zł

Najnisza cena z 30 dni: 57.95 zł

opis

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu ? Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z ?życia? najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.

specyfikacja

Informacje podstawowe
EAN
9788301152383
Okładka
Twarda
Data wydania
2008
Język
polski
Ilość stron
268
Marka
Wydawnictwo Naukowe PWN
dodano do koszyka

Polecamy także

Zobacz więcej
dodaj opinię

opinie

Średnia ocena:
Średnia ocena
0,00
na podstawie ocen
Posiadasz ten produkt? Pomóż innym i dodaj swoją opinię

Copyright 2022 by merlin.pl All right reserved