Controlling 2 instrumenty od A do Z
Licencjacką, magisterską, doktorską
Wydawnictwo:
Placet Agencja Wydawnicza
EAN: 8385428100
Okładka: Kartonowa Foliowana
Data wydania: 2005
Język: polski
Ilość stron: 313
Wydawnictwo: Placet Agencja Wydawnicza
33,00 zł
31,35 zł
Oszczędzasz: 5% (2 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł
Koszt dostawy: |
||
InPost Paczkomaty 24/7 | od 9,99 zł | |
InPost - przesyłka kurierska | od 11,99 zł | |
FedEx - przesyłka kurierska | od 12,99 zł |
książka niedostępna
Opis produktu
Zarządzanie nastawione na rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i strategiczne instrumenty efektywnego sterowania przedsiębiorstwem. Dzięki wprowadzeniu tych instrumentów dyrekcja przedsiębiorstwa uzyskuje lepszy obraz powiązań i zależności w przedsiębiorstwie. Na podstawie szybszych, dokładniejszych i bardziej wiarygodnych informacji można podejmować lepsze decyzje, gwarantujące byt przedsiębiorstwa na czas dłuższy.