- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Biznes, ekonomia
- »
- Biznes i e-biznes
- »
- Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji
Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji
Wydawnictwo: C.H. Beck Wydawnictwo Polska
Kategoria: Biznes i e-biznes
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR06757978
- Okładka:
- miękka
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788325515980
Opis
Nie ma organizacji bez ludzi,
nie ma innowacji bez innowatorów!
Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie – znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.
nie ma innowacji bez innowatorów!
Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie – znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.
Aktualna cena:
19,09
zł
49,00 zł
Oszczędzasz:
29,91
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 24h
Opinie klientów na temat produktu