- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Literatura
- »
- Telewizja i performans
- Nr katalogowy:
- MR08329952
- Język:
- Liczba stron:
- 373
- ISBN:
Opis
Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze widzialności i społecznej rzeczywistości. Autor podejmuje też próbę weryfikacji możliwości poznawczych performatyki w kulturoznawczo zorientowanych naukach o polityce i naukach o mediach. Interesują go kwestie obecności, istotności i sprawczości telewizji w codziennych praktykach i dyskursach jednostek i instytucji, w powstawaniu norm kulturowych i społecznych, a także tworzeniu się wspólnot. W konsekwencji modyfikacji uległa również dzisiejsza kondycja zmediatyzowanej demokracji, a także rozumienie kultury politycznej.
Recenzje (0)
Średnia ocena: 0
Wczytuję komentarze...
Wybierz sortowanie
Aktualna cena:
29,11
zł
36,00 zł
Oszczędzasz:
6,89
zł
Produkt dostępny
Wysyłamy w 48h
-
-38%59,65 zł
95,00 zł -
-
-
-43%24,61 zł
42,90 zł -
-35%36,49 zł
56,00 zł -
-36%64,64 zł
99,99 zł -
-36%25,85 zł
39,99 zł -
-36%25,85 zł
39,99 zł -
-16%40,88 zł
48,64 zł -
-39%24,51 zł
39,90 zł