- Strona główna
- »
- Książki
- »
- Psychologia
- »
- Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem
Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem
Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Kategoria: Psychologia
Informacja o produkcie
- Nr katalogowy:
- MR01693096
- Okładka:
- miękka
- Język:
- polski
- Liczba stron:
- 204
- Format:
- druk
Opis
Autorka na podstawie wieloletniego doświadczenia pedagogicznego (nauczycielka - doradca metodyczny - wykładowca uniwersytecki) pokazuje, na czym polega praca w "laboratorium relacji międzyludzkich", jak nazywa edukację małych dzieci. Umiejętność nawiązania kontaktu z dzieckiem, z jego rodzicami, z nauczycielami uważa za tak ważną, jak umiejętność organizacji i prezentacji treści nauczania.Kolejne rozdziały są poświęcone następującym aspektom działania nauczyciela-wychowawcy: jak rozumieć dziecko, czym jest i od czego zależy program dydaktyczno-wychowawczy, jak kształtować środowisko wychowawcze, jak tworzyć i rozwijać własny program pedagogiczny. Wiele tu odniesień do praktyki - opisów sytuacji, zadań do samodzielnego wykonania przez czytelnika. &wier Publikację tę polecamy studentom pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. wyd. I
Recenzje (0)
Średnia ocena: 0
Wczytuję komentarze...
Wybierz sortowanie
product__options
-
-
-
-35%26,06 zł
39,90 zł