Innowacje i zmiany w firmie
Innowacje i zmiany w firmie

Innowacje i zmiany w firmie

Transformacja i sterowanie rozwojem przedsiębiorstwa
EAN: 838542847X
Okładka: Miękka
Data wydania: 2012
Język: polski
Ilość stron: 344
Wydawnictwo: Placet Agencja Wydawnicza
34.68
PLN
40,00 zł
34,68 zł
Oszczędzasz: 13% (5 zł)
Najtańsza wysyłka od: 9,99 zł

Koszt dostawy:

InPost Paczkomaty 24/7 od 9,99 zł
InPost - przesyłka kurierska od 11,99 zł
FedEx - przesyłka kurierska od 12,99 zł
książka niedostępna

Opis produktu

Zasadnicze znaczenie dla kreowania powodzenia organizacji ma z pewnością umiejętność zarządzania zmianami, które stają się dzisiaj jedynym stałym elementem sztuki prowadzenia biznesu. Aby organizacja mogła odnosić sukcesy musi stawać się organizacją inteligentną, uczącą się i rozwijającą poprzez samodoskonalenie. Wprowadzanie zmian jest w każdym przedsiębiorstwie takim samym zadaniem menedżera, jak każde inne. Jeśli ktoś nie wypełnia go nie jest po prostu skuteczny. Jest to jednak zadanie trudne, a klasyczne narzędzia menedżera nie zawsze są przy tym skuteczne. Prezentowana książka powinna ułatwić menedżerom rozwinięcie wyobraźni i pobudzić ich twórczą inwencję, aby ich aspiracje stały się siłą napędową wprowadzania zmian, zaś wiedza i umiejętności fachowe instrumentem ich wykorzystania jako szansy dla zwiększenia sprawności organizacyjnej i rynkowej oraz wzmocnienia konkurencyjności. Powinna ona umożliwić im zrozumienie złożonych procesów generowania zmian i sterowania nimi, a także rozpoznanie, które z możliwych zmian mogą dać obiecujące rezultaty, a które nie.

Recenzje

Średnia ocena:
Łącznie oddano głosów:
Data ostatniej:

Twoja ocena:

Twoje imię lub pseudonim:
Podaj swój adres e-mail lub zaloguj się, aby brać udział w konkursach dla najlepszych recenzentów.
Twój adres e-mail:
Przed dodaniem recenzji zapoznaj się z regulaminem.